Πιάσε με αν μπορείς...

…και ο Marc Marquez πυροβολεί κατά βούλησιν,...

μόνιμος ακόλουθός του ο Miller (σταθερά δεύτερος και στα τρία σκέλη), ενώ ο Crutchlow –παρ’ όλα τα χθεσινά προβλήματα αίσθησης του μπροστινού συστήματος και τα σημερινά ρύθμισης του engine break- τα καταφέρνει περίφημα εκεί στην τρίτη θέση.

Ο Vinales αποτελεί τον άγνωστο Χ γι’ αυτόν τον αγώνα, δεδομένου ότι σε επίπεδο γύρου οι χρόνοι έρχονται, όμως πουθενά δεν φαίνεται ο ρυθμός,…

...εν αντιθέσει με τον ομόσταυλό του Valentino, που για πρώτη φορά φέτος παρουσιάζεται αισιόδοξος.

Ο Petrucci εξαιρετικά αγχωμένος νιώθει για πρώτη φορά φέτος τον ρόλο του εργοστασιακού αναβάτη βαρύ στους ώμους του, έχοντας μονίμως στον σβέρκο του έναν Morbidelli που διόλου αστειεύεται.

Ο Dovi έπεσε την πλέον ακατάλληλη στιγμή, ευτυχώς όμως είχε γράψει καλό χρόνο στους χθεσινούς γύρους, ενώ ο Quartararo έκανε και πάλι το θαύμα του στον τελευταίο γύρο και πέρασε στην δεκάδα, παρέα με τον Jorge.

Ο τελευταίος, σε χθεσινή ερώτηση σχετική με την απόδοσή του, εντίμως δήλωσε ότι χρειάζεται χρόνο με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, περνά για άλλη μια φορά τον δρόμο προσαρμογής που ήδη ακολούθησε με την Ducati και ο αργός ρυθμός του δεν οφείλεται στους πρόσφατους τραυματισμούς του όπως αναφέρουν τα περισσότερα ΜΜΕ.

Πέραν του Dovizioso, στους χθεσινούς χρόνους έμειναν και οι Rins, Iannone και Abraham.

Γενικότερα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι 15 πρώτοι αναβάτες χόρεψαν ταγκό στο ίδιο δευτερόλεπτο, ενώ –αντιθέτως- ο Syahrin έχει κάνει έξαλλο τον Poncharal, ο οποίος -σε μια σπάνια γι' αυτόν έκρηξη θυμού- δήλωσε ότι «θυμίζει εμένα ή εσάς να οδηγούμε τη μοτοσυκλέτα. Δεν αντέχει να πιέσει για εντελώς ανεξήγητους λόγους»…

Αντιθέτως, οι τέσερεις rookies Quartararo, Bagnaia, Oliveira και Mir πραγματοποιούν εξαιρετικές εμφανίσεις και εντυπωσιάζουν με την ταχύτητα με την οποίαν προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του MotoGP.

Πέραν της μάχης στην πίστα, σε εξέλιξη βρίσκεται κι ένας ιδιότυπος πόλεμος δηλώσεων στα paddocks, με αφορμή την απόφαση του Εφετείου της FIM υπέρ της Ducati και τον απόηχό της…

...Απόηχος που έχει χωρίσει ακόμη και τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους σε δύο στρατόπεδα.

Στο μεταξύ ο χαρτοπόλεμος συνεχίζεται, η Honda κατέθεσε σχέδια έγκρισης για ένα ανάλογο spoiler, το οποίο απερρίφθη από τον τεχνικό διευθυντή Dany Aldridge. Την επόμενη ημέρα το HRC επανήλθε καταθέτοντας την ίδια αίτηση, επισημαίνοντας ότι το spoiler βοηθά την ψύξη του πίσω ελαστικού…

…και η χρήση του spoiler ενεκρίθη!!..

Εκ των προηγουμένων προέκυψε και το θανατηφόρο σχόλιο του David Emmett:

«Φαίνεται πως αυτή ακριβώς αποδεικνύεται η ορθή διαδικασία. Δείξε ότι η αιτία χαρακτηρισμού μιας ευρεσιτεχνίας ως νόμιμης ή όχι εξαρτάται από το τι δηλώνει ο κατασκευαστής ότι κάνει και όχι από το τι πραγματικά κάνει».

Αυτό που όλοι κάνουν γαργάρα είναι ότι το μέγεθος της (αναπόφευκτα) προκύπτουσας downforce είναι αμελητέο, βάσει των μετρήσεων που παρουσίασαν και οι ίδιοι οι ενάγοντες στους εφέτες δικαστές.

Θα έχει συνέχεια η υπόθεση. Brivio και Rivola συνεχίζουν τις επιθέσεις δια του τύπου, ενώ ο Puig, μετά την χθεσινή έγκριση δηλώνει «ουδέν σχόλιον»…

…προς το παρόν!…

…και φυσικά παραμένει το ερώτημα να αιωρείται εάν μετά τον αυριανό αγώνα, όταν λήγει η προθεσμία, το μέτωπο των Honda – KTM – Suzuki και Aprilia θα καταθέσουν αίτημα στο CAS για περεταίρω δικαστική διερεύνηση του θέματος…


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ